Gepost door: Pierre Vis | september 1, 2005

Vakantie?

Zo’n 900.000 Vlaamse scholieren trekken vandaag opnieuw naar school. Ook 125.000 leerkrachten stappen weer de schoolpoort binnen.

En ik ben sinds vanmiddag 15.53 in vakantie, mooi is dat!

Nou ja, vakantie is veel gezegd. De komende 2 weken, maandag te beginnen, ben ik te vinden in een drankcentrale ergens in Deerlijk. Helaas, de job van fijnproever was al uitbesteedt, dus het wordt waarschijnlijk gewoon tsjoolen met bierbakken. Ik mag er niet aan denken dat ik om 07.00 al gerstenat zal moeten rondzeulen. Wordt ongetwijfeld vervolgd…

Responses

  1. Die van mij ging in vanmiddag om 11u46, toen ik mijn papieren afgaf aan Tom Claes. Wat een heerlijk gevoel!–>


Geef een reactie

Categorieën

