Gepost door: Pierre Vis | september 2, 2005

MP3-player

Ik ben er eindelijk toe gekomen om mij ook zo’n handige MP3-speler aan te schaffen. Voor de liefhebbers, dit zijn de referenties:

* 512MB
* USB Flash Memory poort
* ingebouwde microfoon voor stemopname
* ID3 TAG beeldschermondersteuning
* MP3 & WMA
* Equalizer met 7 functies

Het beestje is van het merk “Xiron” en ik heb het mij aangeschaft in de Blokker. Nu maar hopen dat hij het doet, want deze reacties laten alvast weinig aan de verbeelding over.

Update: Bij de eerste poging bleek het beestje niet te werken, en wel om de eenvoudige reden dat de batterij niet meegeleverd was. Ik veronderstel trouwens dat de speler voor mij al n andere bezitter heeft gehad, want ‘Barbie Girl’ van Aqua stond al op het schijfje te blinken. Soit, terug geweest naar de winkel, en nu heb ik het ding na lang prutsen (verrekte handleiding) aan de praat weten te krijgen.

Responses

  1. Ook dure merken zijn niet altijd dat:

    Creative heeft een pijnlijke blunder begaan: het bedrijf heeft ruim 4000 Zen Neeon MP3-spelers uitgeleverd, waar per ongeluk het Wullik.B virus opstaat. Het virus is niet gevaarlijk zolang de gebruiker het bestand niet opent.

    De 5GB speler, met serienummers M1PF1230528000001M tot M1PF1230533001680Q, werden de afgelopen maanden enkel in Azië verkocht. Wie de speler enkel aansluit, raakt niet besmet. Alleen door het bestand Willuk.B uit te voeren, kan de worm actief worden.

    Het virus is al ruim twee jaar bekend, en wordt door elke moderne virusscanner herkend. Creative biedt in een persbericht zijn verontschuldigingen aan en geeft extra informatie hoe het virus te verwijderen.

    Bron: Belga

  2. 5GB…
    En ik dacht dat 512MB al meer dan behoorlijk was *roll-eyes*

  3. Broertje lief kocht er eentje van 1GB. Prima geluidskwaliteit, maar de bediening is zó onhandig. Het ding ligt hier nu nog steeds op de kast.


Geef een reactie

Categorieën

