Gepost door: Pierre Vis | september 5, 2005

Vakantiejob

Toen mijn wekker deze ochtend om 06.10 afging, was ik bepaald niet wild enthousiast om te gaan werken. Jaja, werken! En laat ons duidelijk wezen, we hebben het hier niet over veredelde geestelijke arbeid, maar over werken met de pollen.

De komende twee weken ben ik te werk gesteld bij Horeca Logistic Services, afdeling West. Geef toe, dat klinkt wel n stuk fancier dan ‘drankcentrale Jean-Pierre’. Ik werk in het magazijn, alwaar ik al jullie leeggoed van palletten sleur, om het daarna soort bij soort op een andere pallet te plaatsen. ‘Boeiend’ is nu niet onmiddellijk de meest treffende benaming voor dit werkje, maar het valt al bij al nog mee (en de verloning is goed *grijns*). Zolang er niet te veel ‘gerijpte’ Cécemel door mijn handen moet gaan, ben ik een tevreden arbeider. Het is overigens ongelofelijk hoeveel de modale Vlaming achterover slaat! En dan heb ik het niet over Spa bruis..

Ik zou nog de mens willen bedanken die zo vrijgevig was om bij zijn leeggoed een volle bak cola te doneren *burps*, en verder hoop ik dat het rotzakje dat een bananeschil tussen zijn flesjes had gepropt mij nooit moet tegenkomen in een donker steegje.

Responses

  1. Innige deelneming. Zelf is mijn laatste werkdag zaterdag afgelopen, en het laatste examen vandaag. Vrije baan dus voor eindelijk wat vakantie. Paris here we come!

  2. Ik kan eigenlijk niet klagen. Ik heb toch al de volle twee weken vakantie gehad..

    *grmbl, ik wil een roll-eye-smiley*


Geef een reactie

Categorieën

