Gepost door: Pierre Vis | september 12, 2005

I don’t like Mondays

Het begon nochtans goed deze morgen. Nou ja, goed.. Laten we zeggen dat ik op een gezapig maandag-ochtend-tempo aan het werken was, toen opeens het onheil geschiedde. Eén van de heftruck-bestuurders was ietsje te enthousiast bij het lossen van een pallet water, waardoor een andere pallet een duik maakte van het rek. Resultaat: veel lawaai en vooral veel rotzooi. Ik hoopte nog even dat het water was, maar toen ik mijn licht ging opsteken, moest ik vaststellen dat het de grootste aller smeerlapperij was: Cécemel! U had al door dat ik daar niet zo tuk op ben, meer bepaald omwille van bepaalde aroma’s die deze chocomelk verspreidt. Nu, de reuk viel nog mee aangezien het nog volle flesjes waren. Minder leuk was dat de meeste flesjes de duik van een meter of 3 niet overleefd hadden. Bijgevolg lag de grond bezaaid met bakken, halfkapotte flesjes, en natuurlijk het plakkerig goedje waar sommige mensen blijkbaar zo gek op zijn. Ik zag de bui al hangen. Want ja, waarom zou je zelf het vuile werk opknappen als je daar een vakantiejob voor hebt? Ik dus de ganse middag in de weer geweest met de opkuis.

Naar verluidt brengen scherven geluk; in mijn geval zorgen ze vooral voor snijwonden…

Geef een reactie

Categorieën

