Gepost door: Pierre Vis | september 20, 2005

De (b)log die er geen was…

Hier was verondersteld een ganse uiteenzetting te staan, die wat dieper inging op deze quote uit De Standaard:

De wegens oorlogsmisdaden gezochte Kroatische generaal Ante Gotovina geniet bescherming van de rooms-katholieke kerk en het Vaticaan. Dat zegt de hoofdaanklager van het Joegoslaviëtribunaal, Carla del Ponte, vandaag in een interview met de Britse krant The Daily Telegraph.

Mijn onhandigheid heeft daar echter anders over beslist: De pagina een keer te veel ververst, en de waarschuwing vlotjes genegeerd *BARST!*. Een wetenschappelijk tractaat zonder weerga naar de vaantjes..

Ah ja, de enkeling (wat maak ik mezelf wijs?!) die wel wat meer wil weten over die mysterieuze Ante Gotovina mag het me altijd vragen.. O wee, diegene die durft te vragen bij welke ploeg hij speelt!

Responses

  1. Als ik mij niet vergis staat er in het post-venster ook ergens een knopje met ‘recover post’ op. Probeer eens?

  2. Idd, alleen zal er nu geen hulp meer baten vrees ik. Soit, “al doende leert men”, “leren met vallen en opstaan”, “een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen” en dat soort dingen..


Geef een reactie

Categorieën

