Gepost door: Pierre Vis | september 25, 2005

De kuren van IE

Ik heb zonet deze eigenste weblog eens op een andere PC (met Internet Explorer) bekeken, en wat blijkt nu?! De rechterkolom is op de loop gegaan voor de blogs. Vrij vervelend, en totaal geen zicht. Aangezien ik nagenoeg altijd surf met Mozilla Firefox, zou het ook best kunnen dat dit euvel al een tijdje aanwezig is, waarvoor mijn welgemeende excuses. Aangezien een niet onaanzienlijk aantal mensen (lees: de meerderheid van de cybernauten) -tegen beter weten in- blijft surfen met IE, zal ik toch maar s proberen uit te vissen waar het probleem zit. In mn template, ongetwijfeld, maar waar? Html-lovers of andere kenners mogen altijd een helpende hand toesteken! Eeuwige roem en andere bla bla zullen uw deel zijn…

Oh ja, de weekelijkse links zullen voor morgen zijn. Na een weekendje lifeguarden heb ik immense dorst, en die dient natuurlijk eerst weggespoeld te worden.

Responses

  1. Mijn radar heeft zonet uw hulpsignaal ontvangen. Ik stel voor dat je eens met IE je template begint te bewerken, dan zie je meteen wat het resultaat is.

    Om de fout te zoeken kan je een handige FF-extentie installeren, genaamd “Aardvark”. Eens je die gestart hebt kan je eenvoudig zien hoe je template ineen steekt, en waar eventuele fouten kunnen zitten.

    Moest het echt niet lukken wil ik er ook zelf wel eens naar kijken want ik ken je probleem maar al te goed.

    Morgen zal ik alvast eens zien hoe je weblog er uitziet in Netscape en Opera.

  2. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik momenteel serieus te lui ben om fouten te gaan zoeken. Ik zal straks wel s zoeken achter dat ‘aardvarken’ van jou 🙂

  3. Het probleem blijkt zz te hebben opgelost..


Geef een reactie

Categorieën

