Gepost door: Pierre Vis | september 26, 2005

Links voor week 39

>> Controversiële dokters zijn cool! Dr Le Compte om er maar meteen de bekendste uit te pikken. Persoonlijk kan ik ook wel genieten van Dr Jos, de dokter die in de Guido-gids maar al te graag heilige huisjes sloopt.
>> Voetbal een feest! Maar meestal een beetje oorlog.. Ik heb het derby-gevoel nooit helemaal begrepen, maar het moet wel iets intens zijn. (via En nu even ernstig)
>> “Tommeke, tommeke, wat doe je nu?! … Moeder, we zijn nog niet thuis!” Voor één keer hoor ik Michel Wuyts graag bezig. Wat meer kan ik daar aan toevoegen dan: Chapeau, Tom!
>> De Death-test zaait terreur in blogland. Hoe lang heb jij nog te leven? (via Netsensei)

According to our research, you’ll be dead by: April 2071, at age 88

probable cause: cancer

You die: 87.5 years

Average Male Life Span: 72.5 years

As you can plainly see, you have more health & vitality than the average man.

Why you die?

* 56% cancer
* 24% car accident
* 13% loneliness
* 5% drowning of the lungs
* 2% wounds

You have 23954.3 days left on this earth. You’ve already lived 25% of your life.

Responses

  1. Hartaanval in oktober 2064. Kan ik mee leven 😉

  2. Tss, hoe ongezond kan je zijn? We zijn even oud, en jij gaat het 7 jaar minder lang trekken dan ik 🙂
    Nu ja, mss zal het binnen zestig jaar een verlossing zijn om te mogen sterven.

  3. Ze vergeten bij die test misschien dat ik het zonder al dat lekker eten, die koffie en die wijn net mínder lang gaan uithouden 😉


Geef een reactie

Categorieën

