Gepost door: Pierre Vis | september 27, 2005

De politie, mijn vriend!

Misschien koop ik mij dit jaar toch een steunkaart voor het bal van de burgemeester. Vannacht rond een uur of 3, was ik in de buurt van de Overpoorten aan het rondhotsen op mijn ‘weinig verlichte’ stalen ros. Ik werd gepasseerd door een combi van de Flikken, en deze waren zo vriendelijk om mij niet tot stilstand te brengen. Al een geluk, want het zou me ongetwijfeld n mooi PV opgeleverd hebben: geen verlichting en bovendien was ik in niet zo nuchtere toestand. Zo zie je maar dat het nog de kwaadste mannen niet zijn.

Geef een reactie

Categorieën

