Gepost door: Pierre Vis | oktober 13, 2005

Les Aardrijkskunde

Het is duidelijk niet zo goed gesteld met het geografisch inzicht van de doorsnee Amerikaan. Zolang het land in kwestie maar groot genoeg is om er n paar nukes op te kunnen gooien, lijken de meesten onder hen te denken. Pijnlijk veelzeggend heet dat dan. Ik ben eens benieuwd wat een dergelijk straatinterview in de Veldstraat zou opleveren aan hilarische antwoorden.. [via Kannibaal]

EDIT: Spellingsfoutje gecorrigeerd

Responses

  1. Zeg Pieter, niet voor ’t een of ’t ander, maar je weet toch dat je zelf ook afbeeldingen kan uploaden? Gratis, met Blogger zelf. Da’s veiliger voor de toekomst, en zo kan iemand anders niet komen klagen.

  2. Ik weet het ja; kzal er in het vervolg proberen aan te denken 🙂

  3. Bekijk zeker dit ook eens :

    [url]http://www.torfnet.com/pictures/tnt/world_according_to_america.jpg[/url]

    :d

  4. Degelijk & toegankelijk onderwijs.. Ben ik even blij in ons Vlaanderenlandje te zijn opgegroeid!

  5. Vlaanderen een land. Horresco referens.

    Desalniettemin een geniaal filmpje.

  6. Hehe, ik had het kunnen denken.. 🙂
    Nu, het ging hem in de eerste plaats om het onderwijs, en als ik me niet vergis scoort Vlaanderen daar een stuk beter op dan de zuiderburen!

  7. Ach, zelfs zij weten wellicht wat de juiste spelwijze van ‘hilarisch’ is. *grijns*

  8. Tjah, er zit nog geen Nederlandse spellingscorrectie op Blogger, dus er zal hier en daar wel n spellingsfoutje in mijn logs geslopen zijn.

    Overigens, in je laatste log ontbreekt er ergens een woordje.. Veel zoekplezier! 🙂


Geef een reactie

Categorieën

