Gepost door: Pierre Vis | november 7, 2005

Bloedserieus

Ik ben alweer een ervaring rijker en wat bloed armer. Jaja, ik ben bloed gaan doneren. Hoe stoer is dat niet?!

Dezer dagen vloeit er weer heel wat bloed, en dan hebben we het voor één keer niet over een geweldadig conflict, maar over Bloedserieus, een studentikoos initiatief om jong bloed (letterlijk dan) te verzamelen. Even registreren, wat papierwerk doorworstelen, bloeddruk controleren en je bent klaar voor het prikje.

Waarschijnlijk is er niemand echt fan van prikjes, maar je moet al een echte huilebalk zijn om te zeggen dat het pijn doet. Mijn truc om na het geven van bloed een flauwte te faken is maar halvelings gelukt: de verpleegster van dienst was inderdaad zeer behulpzaam, maar jammer genoeg ook niet overdreven knap, en vooral stukken te oud. Volgende keer beter..

Voor de mensen die nog steeds twijfelen: er is heel wat GRATIS stuff te verkrijgen: 2 drankjes, een donut, Pringles, chocolade (eerlijke nog wel!), snoepjes, bons allerhande (frieten!!), en natuurlijk ook wat vakliteratuur. In mijn geval betrof het een Maxim met bosnimf Joyce Van Nimmen op de cover. Voila, U weet wat te doen!

Responses

  1. Als ge ziek zijt moogde da toch nie?

  2. Best niet neen.. Maar ik ben springlevend, zie je. De dokter vroeg of ik recentelijk geneesmiddelen gebruikt had, en mijn oogdruppels waren blijkbaar geen obstakel..


Geef een reactie

Categorieën