Gepost door: Pierre Vis | november 27, 2005

Luxeprobleem

Dit jaar waren er al aardbevingen, tsunami’s, overstromingen en sinds gisteravond kan ook de panne bij Telenet aan dat lijstje toegevoegd worden. Nou ja, ik weet niet echt of het om een panne ging, maar sinds gisteravond 22u hadden we thuis alvast geen beeld op onze TV, de telefoon werkte niet en ook internet had er geen zin in. Een telefoontje (met de GSM wel te verstaan) naar de helpdesk leerde ons dat we niet de enigen waren, en dat op heel wat plaatsen in Oost- en West-Vlaanderen problemen waren door het ‘slechte weer’. Beetje goedkoop als je weet dat er hier geen millimeter sneeuw ligt en dat het enkel gigantisch veel geregend heeft en dat laatste is bepaald geen unicum in België.

U kan zich wel voorstellen hoe tergend dat was. Zo heb ik ondermeer de hype van de laatste dagen niet kunnen bekijken -ik ben er waarlijk het hart van in *kuch*-. Dat is echter nog niets in vergelijking tot het overige menselijk leed dat mij trof. Ik zag mijn Hattrick-ploeg al zwaar ten onder gaan wegens geen opstelling, en in Travian zou mijn dorp waarschijnlijk al leeggeplunderd zijn. Sinds 11 uur werkt alles gelukkig terug normaal zodat het digitaal rampenplan terug afgeblazen kon worden.

Zo zie je maar hoe verwend een mens kan zijn. Ik heb een dak boven mijn hoofd, eten in overvloed en ik hoef ook niet in mijn nakie rond te lopen. Wat zou ik dan jammeren over het uitblijven van een paar luxe-producten?!

Responses

  1. Niet té veel schade in Travian mag ik hopen?

  2. Nee hoor! Mijn ‘magazijnen’ waren wel tot de nok gevuld..

  3. Zo’n panne kan gebeuren.

    Waar sta je ergens in Travian? Welke server? (Hier #1, op -75|94 en vlak ernaast.)

  4. Aangezien da spel veel te traag ging naar mijn gedachtn ben ik op drie verschillende servers actief:
    Server 1 (.com): 46, -126/127
    Server 3 (.com): 51, -20
    Travian.nl: 11, 59


Geef een reactie

Categorieën

