Gepost door: Pierre Vis | december 1, 2005

Nieuw onder de zon

  • Juicht ende schreeuwt! De nieuwste versie van Firefox is uit en luistert naar de naam 1.5. Virussen, spyware en ander ongedierte worden nu nog beter tegengehouden en de surfsnelheid en veiligheid zijn verhoogd.
  • De Morgen (althans de digitale versie) heeft een nieuw kleedje gekregen. Komt dat zien!
  • De mensen van Microsoft zijn druk bezig met het uittesten van de opvolger van Hotmail: Live Mail [beta]. Een beperkt aantal gegadigden mag sinds kort de e-mail-service gebruiken en evalueren.
Responses

  1. Firefox is niet slecht maar heeft wel een lelijker uiterlijk dan Internet Explorer en Flock.

  2. Op het eerste zicht lijkt er qua lay-out en zo niet zo heel veel veranderd. Of toch?

  3. Hebben we het over Firefox of De Morgen?

  4. Maar ik wil geen vervanger voor hotmail! Ik wil dat microsoft nu eindelijk eens die extra megabytes uitdeelt, zodat ik niet altijd op dat randje van de 2MB.

    Oké, ik weet goed genoeg hoe je dat zelf kan aanpassen, maar ik wil dat ze het zelf doen. Voor iedereen!


Geef een reactie

Categorieën

