Gepost door: Pierre Vis | december 3, 2005

100

Dit is post nummer 100 op deze blogspot. Het leek me de gelegenheid bij uitstek om eens te peilen naar jullie bevindingen. Wat is er goed? Wat kan er beter?

Ik weet dat er qua lay-out nog heel wat kan/moet verbeteren, maar ik ben vooral benieuwd naar wat jullie vinden van de inhoud. In de mate van het mogelijke probeer ik dan rekening te houden met eventuele aanmerkingen.

Wat de lay-out betreft heb ik nog een waslijst aan ‘things-to-do’:

  • Flickr installeren
  • Template aanpassen zodat er niet telkens vervelende lijntjes staan onder iedere link
  • Menubalk ‘personaliseren’
  • Kopfoto minder strak maken
  • Tags integreren

U ziet het: ik hoef me niet te vervelen. Nu nog de motivatie vinden!

Responses

  1. Flickr: Die code is heel simpel aan te maken.

    Links: Zoek naar “a” en zie dat je daar geen versiering bij hebt staan.

    Menubalk: Ik zou je enkele reepjes code kunnen bezorgen die dat in een-twee-drie klaren.

    Tags: Misschien is Zoundry een makkelijke manier?

  2. Waarvoor dank! Ik vermoed dat de examens (correctie: het examen) wel weer eens dé moment zouden kunnen zijn om daar wat aan te brielen 🙂

  3. “Brielen”: een woord dat ik al ja-a-aren niet meer hoorde (sinds dat lief uit Kortrijk daar).

    Brul maar eens als het zover is.


Geef een reactie

Categorieën

