Gepost door: Pierre Vis | december 17, 2005

Stilte (voor de storm?!)

U heeft misschien al gemerkt dat ik iets minder vaak aan bloggen toe kom. Welnu, dat is het gevolg van gebrek aan tijd en inspiratie. Niet dat ik zo’n saai leven heb en ik jullie niets te vertellen heb -integendeel-, maar ik wil er ook geen online dagboek van maken. Daarom liever wat minder frequent bloggen dan zomaar om het even wat onlinovy te zwieren.

Ik heb overigens niet stil gezeten in tussentijd. Ik ben gestart met een tweede blog, zij het deze keer één die nieuws, cultuur en duiding brengt met betrekking tot alles wat in Oost-Europa gebeurt en te gebeuren staat. Ik wilde al een tijdje iets doen met het onderwerp van mijn studies, en misschien kan dit wel de ideale invulling worden van mijn voornemen. Het is nog wat uitkijken naar welke kant ik met dit ‘projectje’ uit wil. Mochten er mensen zijn die ook interesse hebben voor Oost-Europa en die willen meebloggen: schreeuw het uit!

Geef een reactie

Categorieën

