Gepost door: Pierre Vis | december 24, 2005

Kerstboodschap

Onder het motto ‘wat Albert kan, kan ik beter’:

Ik wens alle mensen een vreugdevol kerstfeest! Heel specifiek denk ik hierbij aan de mensen die momenteel een moeilijke periode doormaken: de Pakistaanse bevolking, maar ook dichter bij huis is er veel (ongeziene) ellende of verdriet. Ook in mijn eigen omgeving ken ik mensen die Kerstmis gebukt onder de zorgen zullen vieren. Het is mijn vurigste wens dat die mensen in deze periode rust mogen vinden en een luisterend oor. Mijn hoop is dat Kerstmis in de eerste plaats een warm gebeuren mag zijn, ver weg van de (overdreven) commercie; een feest van vrede, vriendschap en liefde. En als het even kan… mag het echt niet sneeuwen vannacht?!

Prettige feestdagen!

Responses

  1. Frettige Peesten, Pieter!

  2. Hubris!

    Verder ook prettige feestdagen gewenst. 😉


Geef een reactie

Categorieën

