Gepost door: Pierre Vis | januari 4, 2006

Solden

Sfeerbeeld van de jacht op twee paar schoenen:

– Brantano binnen (10u21)
– 4 paar schoenen passen
– 2 paar kiezen
– betalen
– Brantano buiten (10u40)

Jaja, ik word lastig als ik langer dan een halfuur in een kleerwinkel ben. Niet zonder enige trots kan ik zeggen dat ik al enorm verbeterd ben in vergelijking met vroeger: toen lag de grens van het tolereerbare op 15 minuten! Iets in mij zegt dat mijn moeder misschien toch liever een dochter had gehad om mee te gaan winkelen..

Responses

  1. Da’s wel snel. Ik ben al een maand op zoek naar een paar dat ik in het buitenland zag staan maar dat uitverkocht was. In België ben ik ze nog niet tegengekomen, maar hopelijk is het deze week prijs.

  2. Ik heb in 5 min een fles van 5 liter ruitenwisservloeistof gekocht tijdens de solden … maar dat telt niet zeker?
    :p

  3. Wij verstaan mekaar 🙂


Geef een reactie

Categorieën

