Gepost door: Pierre Vis | januari 5, 2006

Studie-test

Het is blok (in mijn geval thesis-tijd) en dan is het/er tijd voor testjes..

What is your Perfect Major?

Anthropology

92%

Linguistics

92%

Psychology

75%

English

75%

Biology

67%

Journalism

67%

Sociology

58%

Philosophy

58%

Art

42%

Theater

33%

Engineering

25%

Dance

25%

Mathematics

25%

Chemistry

0%

Mooi, ik heb de juiste richting gekozen! Het omgekeerde vaststellen na 4 (5) jaar zou anders ook wel vrij tragisch zijn.. [via Tiekenei]

Responses

  1. Hm,ik kom 100 % uit voor linguïstiek, Engels, anthropologie, psychologie, sociologie, filosofie en … wiskunde (?!). Ofwel ben ik een universele geest (ehe), ofwel klopt er iets niet met die test. Gezien die 100 % voor wiskunde begin ik dat laatste te vermoeden 😉

  2. Die test zal voor later zijn want het is al laat. Zij die geen examens hebben, groeten u! 😉


Geef een reactie

Categorieën

