Gepost door: Pierre Vis | januari 8, 2006

Kebab

Deze avond heb ik de mama wat eetcultuur bijgebracht. Al lange tijd wou ze eens ‘kebab’ eten. Alleen, liever niet in onze veilige thuishaven, want daar kwam waarschijnlijk niet veel volk en bijgevolg had ze weinig vertrouwen in de hygiëne en veiligheid. Alle pogingen om uit te leggen dat nagenoeg álle pita-bars vrij marginaal zijn ten spijt, wou ze enkel meegaan als het in Gent was. En zo geschiedde.. Kebab gaan halen bij mijn vaste pita-boer en dan smullen op mijn kot. Het vernietigende oordeel van de mama: lekker, maar toch ook niet om alle dagen te eten!

Responses

  1. En wie is jouw vaste pitta boer, Pierre? 🙂

  2. Ik ga meestal naar Pit(t?)a Ankara
    *das dan weer een gratis kleine kebab met frietjes vr de reclame*

  3. Voor mij ene met feta en looksaus graag!

  4. die in Vichte is nochtans wel hygienisch en goekoop, vriendelijk bediening. Ma die in gent zijn lekkerder.


Geef een reactie

Categorieën

