Gepost door: Pierre Vis | januari 13, 2006

Get Ready!

Driewerf hoera! Hedenavond krijgen we een gelegenheids-reunie op de buis en wel van het felbejubelde Get Ready! U kent deze hoogst s-y-m-p-a-t-h-i-e-k-e boysband ongetwijfeld nog wel van hits zoals daar zijn “Laat” (Oh oh oheo), “Marjoleeeeeeeeeeein”, “Diep”, “Geef me tijd” en andere rotzooi klassiekers. Wie heeft niet ooit -onder invloed- staan meebrullen op deze woeste skijven? U moet me maar geloven als ik zeg dat het wat mij betreft ook daarbij gebleven is.

In ieder geval:
Afspraak vanavond om 21.10 op één…

Ik denk dat ik deze beker toch maar aan mij laat voorbijgaan en opteer voor een filmpje. Mijn excuses aan de fans van Jimmy (wuift richting Wervik) voor het geval zij zich beledigd mochten voelen..

Responses

  1. idd, ik dacht echt dat we er definitief van af waren maar helaas …
    En dan verwacht een mens dat ze enkel op de VTM zullen komen maar neen, op één !!!
    Zal volgens mij Geert Bourgeois wel voor iets tussen zitten.


Geef een reactie

Categorieën

