Gepost door: Pierre Vis | januari 14, 2006

Bad Timing

Onder het motto ‘goeie timing is belangrijk’:

Dag Pieter,

Het einde van de examens nadert. Het wordt dus tijd om het wat rustiger aan te doen en te denken aan je vrije tijd. Deze maand stellen we je de nieuwe film van Sam Mendes voor. Deze regisseur, bekend van ‘Road to Perdition’ en ‘American Beauty’, presenteert ‘Jarhead’, een film die over de Golfoorlog handelt. In de nabije toekomst staan er nog 2 filmreleases klaar, waaronder ‘Munich’ voor de Spielbergfans!

Tot binnenkort!
Het Kinepolis Student Card Team

Ik zou trouwens nog eens naar de Kinepolis moeten draven om mijn kaart te laten activeren. Dankzij het stupide systeem van die geldscheppers moet je eerst je kaart (die je via internet aanvraagt) laten activeren, waarna je nog x aantal dagen moet wachten voor je recht hebt op een korting. Dan zijn ze verwonderd dat het bioscoop-bezoek terug loopt..

Responses

  1. das zo nie waar
    gewoon naar film gaan kijken, ze scannen uw kaart, ge krijgt uw korting, en ge gaat binnen

    waar dat gij dat gehoord heb, weet ik ook niet ze, twas zelf zo dat als ge uw kaart nog niet had en gewoon uwe mail van uw registratie afprintte ge nog korting kreeg

  2. “das zo nie waar”

    Oei oei, heb ik een grote Kinepolis-fan op de tenen getrapt?!
    *Sorry als ik sneer, maar ik heb een hekel aan anonieme posters*

    Ik kan enkel zeggen wat ik zelf al verschillende malen gehoord heb. Neen, ik heb het idd zelf nog niet geprobeerd, maar ik zie ook niet in waarom ik mensen die zeggen dat het zo’n rompslomp is niet zou geloven.
    Soit, U zult ongetwijfeld wel gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat het nooit grote liefde zal zijn tussen Kinepolis en mij. Dankzij hun (quasi-)monopolie is een avondje film voor een student behoorlijk duur geworden.. En dan heb ik het nog niet gehad over het doorsnee-publiek. Stof om ooit nog eens een logje over te plaatsen!

  3. Tja, duur, ge verdient toch geld? gade ’t meepakken in uw graf misschien?

  4. Ja hoor, als student verdien ik bakken geld..

    En wat voor een nietszeggend statement is ‘gadet meepakken in uw graf misschien’?! Daarmee kan je alles wat onredelijk duur is gaan goedpraten. “De prijs van de pinten verdubbeld? Goh ja, ge leeft maar één keer en geld moet rollen..”

    Ik zou U daar trouwens een paar leuke economische theorieën over kunnen verkopen (net bezig Economie ah blokken), maar aangezien time = money, doe ik dat mooi niet!

  5. uw economische theorieen zouden u moeten duidelijk maken dat oppotten van geld niets goeds met zich meebrengt. Ge hebt er niets aan, tenzij ge u kunt bevredigen door ernaar te zitten zien :p én ge kunt het alleen maar gepakt worden door kleptomanen op uw kot, ist nie?

  6. Sparen (oppotten zo U wil) is ook een vorm van ‘vermogenscreatie’ (“Economie toegelicht”, p417). Wie zegt dat ik het weinig geld dat ik verdien niet aan het opsparen ben om één dezer een multinational (in wording) uit de grond te stampen?! Hoe wist U trouwens dat ik s’avonds vr het slapen gaan telkens mijn briefjes zit te tellen en ze tegen mij aanwrijf?! *NOT*

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp echt niet welk punt U wil maken. Ik vind een bioscoopbezoek duur en ik ben zeker niet de enige die dat denkt, maar dat maakt van mij nog geen wrek die enkele miljoenen in zijn matras heeft zitten. (toch maar eens checken; you never know)


Geef een reactie

Categorieën

