Gepost door: Pierre Vis | januari 18, 2006

Reclame


Is het autosalon nu bijna voorbij?! Het moment dat je de reclames van nagenoeg alle automerken woord voor woord kan meezeggen, weet je dat: (schrap wat niet van toepassing is)

a) … leren met de radio op niet zo efficiënt is.
b) … die reclames wel hééél simplistisch zijn.
c) …. irritante reclames blijkbaar beter blijven hangen.
d) … je roeping schuilt in de opleiding automechanica.

Doe mij dan toch maar de “Met Benny; halloooootjeeeeeeeeus“-reclame; kwestie dat ik dan toch even een glimlach op mijn gezicht kan toveren tussen alle marginale, variabele en constante kosten door. Wist je trouwens dat er zoiets bestaat als de ‘factorelasticiteit van de productie’? Neen?! Houden zo..

Advertenties

Responses

  1. De foto’s die broer nam waren nochtans knap. Onbetaalbaar, maar knap. En de auto’s waren ook wel schoon, if you know what I mean.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers liken dit: