Gepost door: Pierre Vis | januari 19, 2006

Je hebt me 1000maal verloochend

Schlagerzangeres Laura Lynn (28) is verkozen tot West-Vlaming van 2005. Lynn, geboren in Ardooie, klopte wetenschapster Catherine Verfaillie, komiek Wouter Deprez, voetbaltrainer Francky Dury en de pater-brouwers van West-Vleteren in de verkiezing.[VRTnieuws]

Dit moet één van die zeldzame momenten zijn dat ik mijn roots verloochen. Toegegeven, de keuze was dit jaar niet bijster groot, maar zelfs dan zijn de paters van West-Vleteren een betere optie dan de rijzende ster van het schlager-lied. Best leuk voor al de liefhebbers van het genre, maar ik word er toch liever niet mee vereenzelvigd. Met trappist daarentegen…

PS: @ mijn nieuwe ”’vriendje”’: Het feit dat ik mijn roots verloochen, neemt niet weg dat ik nog altijd een fiere Vichtenaar ben. En terecht!

Responses

  1. :-s

    Voor mij had(den) Wouter Deprez of de paters van West-Vleteren mogen willen. Laura Lynn, euh, NIET.

  2. Allé jong, zo’n schoon en origineel liedje. Zoiets hoor je tegenwoordig bijna niet meer op de radio!


Geef een reactie

Categorieën

