Gepost door: Pierre Vis | februari 7, 2006

De gek is back!

U had het misschien al ergens opgevangen: Jean-Pierre van Rossem, zelfverklaard casanova, politicus, schrijver en beursgoeroe, is terug onder de levenden. Het laatste wat we van hem gehoord hadden, was dat hij wegens belastingsfraude ‘creatief zijn met geld’ een straf uitzat in het gevang. Welnu, hij heeft de nor geruild voor een pand in de St. Pietersnieuwstraat te Gent, alwaar hij studenten bijstaat met raad en bier daad. Repetitor heet zoiets met een fancy benaming.


Het moge duidelijk wezen dat het JP menens is. Hij is mensen aan het mailen en wat keet aan het schoppen op het VRG-forum. Niets makkelijker om je populair te maken dan proffen uitmaken en studenten gratis vaten te beloven (“kom in mijn armen JP!”). Zijn motto is niks voor niks “Drink rustig verder, ik sleur je er wel door!”

Wordt ongetwijfeld vervolgd…

UPDEET: Jean-Pierre op Radio Donna (audio)

Responses

  1. Nou nou. Ik ben nu al benieuwd naar een eventueel vervolg van deze log…

    Het was me trouwens zelf nog niet opvallen ondanks het feit dat ik in de Sint-Pietersnieuwstraat woon.

  2. Op 13 februari start/herneemt hij zijn activiteiten; ik neem aan dat we hem van dan af regelmatig op café zullen zien, wanhopig speurend naar studenten met een hoge buisfactor..

  3. Hier zijn de originals; zij die het ontdekt hebben.
    EN die de foto getrokken hebben die jij gebruikt;)

    Geen erg, maar een vermelding had minstens op zijn plaats geweest denk ik.

    htpp://citadellaan62.blogspot.com

    Over en uit.
    Citadellaan 62

  4. Er staat wel degelijk in link in deze log (in de eerste zin zelfs)en als ik me niet vergis heb ik de foto ‘geleend’ van de weblog van S Baert (waar ik overigens ook naar link).

    Proficiat trouwens met jullie ‘ontdekking’, maar ik neem aan dat er wel nog studenten in de St Pietersnieuwstraat passseren die het bordje al n tijdje geleden gezien hadden..


Geef een reactie

Categorieën

