Gepost door: Pierre Vis | februari 20, 2006

De Knop

Voila, vanmorgen is het gebeurd..
Zonder veel lawaai, zonder veel beroering. De knop is omgedraaid. Vanaf heden ga ik wat meer in termen van ‘thesis’ denken en mijn sociaal leven -noodgedwongen- op een lager pitje plaatsen. Ik ben allerminst van plan om als een kluizenaar te gaan leven, maar mijn aanwezigheid op feestjes allerhande zou aanzienlijk moeten verminderen. Niet aangenaam, maar het moet wel wil ik in eind mei een stapeltje papier kunnen binnen dragen op de Blandijn.

Eén en ander brengt met zich mee dat deze weblog wel eens een uitlaatklep zou kunnen worden voor thesis-frustraties. Ik probeer het ludiek te houden, maar geef me gerust een seintje als het te erg wordt.
En dat allemaal voor dat vodje papier..

Responses

  1. “Dat vodje papier…”? De Tindemans in mij is geschokt! Ik ga naar de Koning.

  2. De relatieve waarde ve diploma, weet je wel.. 😉


Geef een reactie

Categorieën

