Gepost door: Pierre Vis | februari 21, 2006

Eurosong

Ik heb zojuist nog eens Kate Ryan, de Belgische inzending voor Athene, gezien/beluisterd (deel 3) en ik moet -op gevaar van excommunicatie- zeggen dat ik “Je t’adore” behoorlijk ok vind. Het liedje komt aarzelend op gang maar het refrein swingt en het blijft hangen in je hoofd. Een typisch up-tempo-Eurosong-nummer lijkt me. En ja, zo zullen er misschien nog wel zijn, maar het is en blijft een loterij: je weet nooit welk liedje zal aanslaan, zelfs al heet je André Vermeulen of Johnny Logan.

Toch raar dat heel wat mensen na het festival weer zullen staan roepen hoe overroepen het wel allemaal niet is. Dat staat in schril contrast met de 1,8 miljoen Vlamingen die zondag afstemden op de finale. Tjah, geef het volk brood Bart Peeters en Spelen het Eurosongfestival en men praat over niets anders meer..

Responses

  1. wat vond je van belle perez?

  2. Wel, ik kan het nummer me zo nt direct meer vr de geest halen en dat is op zich al n teken aan de wand (het feit dat het niet is blijven hangen dus). Niet dat het zooo slecht was (genre Jayson), maar blijkbaar toch ook niet echt mijn ding..

  3. nee, ook niet mijn ding en wellicht ook niet die van europa, hoewel, de polen gaven veel punten… vreemd!


Geef een reactie

Categorieën

