Gepost door: Pierre Vis | februari 22, 2006

Bureaucratie

Deze middag heb ik kennis gemaakt met de rectorale universitaire bureaucratie. Ik wilde mij voor twee vakken met een creditcontract (lees: als vrij student)gaan inschrijven op het rectoraat. Het ene vak vormde geen probleem, maar voor “Ontwikkeling van de Russische Economie” kon ik (voorlopig) niet ingeschreven worden om de eenvoudig doch debiele reden dat de handtekening van de titularis dateerde van 7 februari. Een handtekening is blijkbaar slechts 5 werkdagen geldig als je na een bepaalde datum inschrijft. Wil iemand mij de logica (?!) hierachter uitleggen? Precies of de prof in kwestie 15 dagen later opeens op zijn beslissing zou terug komen om mij toe te laten tot zijn vak.

Kan ik morgen dus nog eens naar de prof in kwestie gaan om een handtekening en stempel te vragen en daarna weer een uur aanschuiven in het rectoraat. Al goed dat ik niks beters te doen heb..

Responses

  1. ” Een handtekening is blijkbaar slechts 5 werkdagen (…)”

    Misschien veranderen die vaak van handtekening?

  2. Of ze kunnen ze nt langer dan 5 dagen onthouden 😉

  3. Of ze hebben voor iedere cursus een andere nodig, om detectie van fraude te vermijden.

  4. en hoe is het afgelopen? ingeschreven geraakt? heeft een slavist dan geen economie van rusland gekregen? doemajoe sjto da…

  5. Er is wel degelijk een verschil tussen het vak ‘werking van de Oost-Europese Economieën’ en ‘ontwikkeling van de russische economie’. Ik ben dan misschien een grote fan van de prof (K Schoors), maar ik ben toch nog niet zo zot om tweemaal hetzelfde vak te doen 🙂


Geef een reactie

Categorieën

