Gepost door: Pierre Vis | maart 2, 2006

12urenloop

Ik ben doodop, mijn kuiten voelen allesbehalve aangenaam aan en ik ben lichtjes gehydrateerd. Kortom, de 12urenloop was een succes, ondanks de chaotische voorbereiding. Chapeau trouwens voor de organisatie die op dit eigenste moment nog bezig is met alles terug af te breken en op te ruimen. Kritiek geven is makkelijk; zelf iets doen blijkt voor sommigen te veel gevraagd.

‘Blandinia’, het kartel van de studenten Letteren & Wijsbegeerte, sleepte brons in de wacht en dat is behoorlijk goed voor onze niet-zo-sport-minded-faculteit [/understatement]. Dit jaar heb ik misschien iets minder rondjes gelopen (al kom ik toch aan een kilometer of tien), maar dat werd gecompenseerd met winst in de speciale ronde voor de studentenvertegenwoordigers.

Als ik morgen wat houterig loop, dan moet U de oorzaak niet ver gaan zoeken. Dansen op ons Bal Masqué (vanavond; zaal Cocteau) zit er al helemaal niet meer in tenzij een jonge deerne mij met Bambi-oogjes ten dans vraagt.

Het is in ieder geval wachten op de volgende editie, ergens bij het vallen van de eerste bladeren..

Responses

  1. Respect!–>


Geef een reactie

Categorieën

