Gepost door: Pierre Vis | maart 10, 2006

de H van Humor

Hapjes, een flesje wijn en enkele kotgenootjes; dat zijn de ingrediënten voor een geslaagd kotavondje. Het is uiteindelijk een avondje lachen, gieren en brullen geworden met Het Eiland. Op de playlist:

  • De Dag des Oordeels (I;7)
  • Het Feest (II;12)
  • Het Einde (II;13)

Fantastisch acteerwerk en situaties waarbij je niet weet of je moet uitbarsten in een bulderlach of eerder medelijden hebben met het personnage. Eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel als bij Trigger Happy, die andere geniale serie waar ik het onlangs over had. Ik lach me zowat een breuk, maar stiekem ben ik toch blij dat ik niet diegene ben die in het ootje wordt genomen/voor schut wordt gezet. Oordeel zelf..

 

Responses

  1. Het eiland, prachtig. Ik kreeg een half jaar geleden de hele box van in de gloria … ook heerlijk amusement.
    He, ik heb een vraagje. Een beetje technisch-stom misschien, maar aangezien het onlangs vrouwendag was, wil je misschien je vrouwvriendelijkheid ngo even verlengen? 😉 Om die google video’s op je blog te plaatsen, betaal je daarvoor (per video)? Of is het gewoon gratis spul?
    Groeten
    isabelle

  2. Dat is gratis ja..

    Men surfe naar http://video.google.com/, je tikt “het eiland” in waarna je op deze pagina (http://video.google.com/videosearch?q=het+eiland) terecht komt. Dan klik je op de titel van het bestand dat je wil bekijken. Als je op het eerste bestand klikt, kom je hier (http://video.google.com/videoplay?docid=6754890330315831219&q=het+eiland) terecht. Daar zie je rechts ergens ‘put on site’. Daar op klikken en die code in je log plaatsen. Bij mij geeft dat een foutmelding, maar ik negeer die en alles ziet er toch goed uit..

    Good luck!

  3. Hoi, raar. Bij mij blijft hij raar doen … zwart schermpje (zonder beeld helaas)en dan boel letterkes ernaast en eronder.
    Kvrees dat de emancipatie nog even op zich laat wachten, wat technologie betreft 😉

  4. Zelfs als je previewt?!
    In dat geval vrees ik dat mijn ‘helpdesk-kwaliteiten’ te beperkt zijn om je verder te helpen :-/

  5. Daar wil ik ook wel werken. Heelder dagen in zo’n pak rondhuppelen. Not!


Geef een reactie

Categorieën

