Gepost door: Pierre Vis | april 10, 2006

Gekke Theo

Tijdens het verorberen van de boterhammetjes luister ik graag naar Brussel Midi. Een rustige babbel met interessante mensen bevordert de spijsvertering denk ik zo.
Deze middag was Theo Maassen te gast op StuBru. Deze Nederlandse cabaretier is bij ons minder bekend dan Hans Teeuwen, maar ik vind hem persoonlijk veel beter. Ook een felle bek -het zijn Hollanders voor iets*- maar een pak subtieler en ja, zelfs diepzinnig van tijd tot tijd. Het blijft wel een rebel. Zo is hij er in geslaagd om de UEFA-beker van PSV, zijn favoriete club, voor een paar jaar te lenen om hem later in een show op TV doodleuk te overhandigen aan de presentator. Een speciale vent met een eigen visie..


Overtuig jezelf: Vrijdag op Canvas is ‘Functioneel Naakt’ te zien; één van zijn beste shows. Op zijn fanpagina kan je alvast enkele fragmenten beluisteren (Real Player nodig).

* Sorry Hans, Ygor en alle andere sympathieke Hollanders in mijn kennissenkring 😉

Responses

  1. Alhoewel ook ik Theo Maassen verkies boven Hans Teeuwen, moet ik toch volhouden dat Nigel Williams voor mij de beste (buitenlandse) komiek is.


Geef een reactie

Categorieën

