Gepost door: Pierre Vis | april 12, 2006

Dankt U!

Bij deze wil ik de mensen van deze kwaliteitskrant bedanken voor het mij bezorgen van hun product. Daarvoor worden die mensen toch betaald, hoor ik U denken. Inderdaad, maar ik vind het bijzonder sympathiek dat ze ook niet-abonnées bedienen..
Als deelnemer aan de Nacht van het Examen krijg je sowieso de krant een maand gratis, maar die termijn is intussen al ruimschoots verstreken. Mij hoor je in ieder geval niet klagen en ook de kotgenoten zullen opgetogen zijn met de dagelijkse Sudoku-hersenbrekertjes.

Responses

  1. Het is bij meerdere zo dat de krant blijft aankomen, een fout in de administratie? Kafka is blijkbaar niet altijd zo slecht.

  2. Ik vreesde al zoiets; dus toch geen voorkeursbehandeling :-/

    Bij de weg: ik heb je gezien op de Nacht vh Examen; der stond alleen iets te veel volk tss ons in om s n goeiedag te komen zeggen..

  3. Das niet echt probleem ofzo bij de standaard hoor maar bij die mensen die de krant rondragen. Hebben dat thuis ook nog voorgehad. Dan ist met die mens om 6 uur smorgens gepraat. Bleek dat die gewoon elke dag bv 30 kranten kreeg, iedereen zijn krant gaf en dan de rest terugstuurde. Resultaat, diene mens wist dus niet dat ons abonnement afgelopen was en aangezien hij nog altijd kranten overhad van die 30 was hij zich van geen kwaad bewust en bleven wij die krijgen. Misschien is dit hier ook het geval…


Geef een reactie

Categorieën

