Gepost door: Pierre Vis | april 26, 2006

Betoging

Morgen wordt er in Gent betoogd en hopelijk zal de studentenpopulatie massaal aanwezig zijn. De inzet is immers niet onbelangrijk. De kwaliteit van het onderwijs op de lange termijn is in gevaar. Omdat ik te lui ben en omdat anderen het veel beter kunnen uitleggen, verwijs ik graag naar de site van de Gentse Studenten Raad en de axie-site van de VVS (Vlaamse Vereniging van Studenten). Het is een kleine moeite om de standpunten en de eisen eens te lezen.

Het Plan VDB zál de studenten beïnvloeden, dus lijkt onverschilligheid mij in deze niet op haar plaats. De lessen worden morgen gedeeltelijk opgeschort en zo lang zal de betoging niet duren. De collega’s in Antwerpen en Brussel hebben zich al en masse laten horen en wat zij kunnen, kunnen wij nog veel beter lijkt mij. U zal al een goed excuus moeten hebben U heeft geen excuus om morgen om 11u30 niet aan de Blandijn te staan! Hier vindt U overigens nog wat praktische info..

Ik zie U morgen!

Geef een reactie

Categorieën

