Gepost door: Pierre Vis | april 29, 2006

Perhaps, Perhaps, Perhaps

Ik ben de tel kwijt..
Ik heb echt niet bijgehouden hoeveel posts ik al gewijd heb aan Coupling.

Sinds ik een jaar of drie geleden een aflevering zeg, gaat het serieus de verkeerde kant uit met mij. Ik kan de dialogen intussen zo goed als meezeggen en ik kan geen gesprek meer voeren zonder er geregeld een quote van Patrick of Jeff tussen te smijten. Hilarisch als blijkt dat de gesprekspartner ook een fan is (AK); een beetje ontuchterend als blijkt dat dat niet het geval is (sorry Nele). Als U van het vrouwelijk geslacht bent en U zit voor mijn neus met uw haar te spelen, dan hoeft U vooral niet te schrikken als ik in lachen uitbarst.
Ik hou mijn hart vast voor mijn eerste sollicitatiegesprek 😉

Responses

  1. Laten we ’t er ophouden dat ’t vooral hiLarisch is.

  2. Dorie, ik zondig daar vaak tegen. Bedankt om het te signaleren!

  3. five minutes, breasts.


Geef een reactie

Categorieën

