Gepost door: Pierre Vis | mei 10, 2006

Haar (of juist niet)

– “Ja, mijn haar is kort”
– “Ja, het is heel kort, maar ik doe dat iedere zomer – het is mijn ‘zomer-coupe'”
– “Ja, een incident met de grasmaaier”
– “Neen, ik ben geen gabber Mevrouw”
– “Neen, ik was niet in de Kastelein dit weekend”
– “Hans, blijf van mijn haar”
– “Tho, je likt mijn haar niet!! Dat is echt wel voos!”

Mijn haar is dus gekortwiekt (maar niet kaal!). Ongelofelijk hoeveel reacties je daar op krijgt 😉
Ik ben trouwens niet de enige die een dergelijk ritueel heeft..

Responses

  1. Go Tho! lol 😀

  2. Ja, moedig hem vooral nog wat aan.. :-/


Geef een reactie

Categorieën

