Gepost door: Pierre Vis | mei 13, 2006

Links voor 13 mei 2006

* Google heeft een West-Vlaams broertje (Goegle), dat wist U ongetwijfeld al. Maar blijkbaar bestaan er ook Wiki-pagina’s in deze skône toale.

* Een kennis van mij is al een tijdje aan het rondhotsen in het verre Oosten. De belevenissen van Pieter en zijn stalen ros kan je hier volgen..

* De Bosnische piramides blijven beklijven. Er zou intussen ook wetenschappelijk bewijs zijn dat het bestaan van de piramides bevestigt.

Responses

  1. Even geheel ter zijde viel het me op dat bij de links “onbekend en bemind” zich het toch wel lichtjes aangebrandde LVB bevindt…

  2. Ik zou natuurlijk een sectie bekend en onbemind kunnen maken..

    Jah, kga link wel s verwijderen. Af & toe ga ik daar wel nog eens neuzen maar hetgeen daar te lezen valt is bepaald niet mijn ding.


Geef een reactie

Categorieën

