Gepost door: Pierre Vis | mei 14, 2006

Gedachtenbordeel

Gisteren kreeg ik deze link in mijn inbox van ene Simon. Ik moet toegeven dat de term gedachtenbordeel mijn nieuwsgierigheid toch wel wist te wekken en dus ben ik een kijkje gaan nemen.

Over het opzet van het gedachtenbordeel, lees ik op de site het volgende:

Gedachtenbordeel is een bewaarplaats voor je meest intieme hersenspinsels. Doch er is een schaduwzijde aan dit verhaal: iedereen die een gedachte inzendt, krijgt ook een gedachte van een ander persoon terug.

Dit betekent dat je je gedachte inruilt voor de gedachte van iemand anders. Een echt gedachtenbordeel dus.

Ik voel me momenteel niet direct geroepen, maar als iemand anders een gedachte heeft die hij met een medemens wil delen…


UPDEET: Ik heb dan toch een boodschap de virtuele wereld ingestuurd en ik kreeg deze gedachte in ruil:

“Ik staar graag mensen in de ogen in het station en op de trein. Net zolang tot ze zich ongemakkelijk voelen en vlug wegkijken. Als ze blijven kijken… Wel, dan heb ik eindelijk mijn gelijke gevonden.”

Ik vrees dat ik één van die mensen ben die ongemakkelijk zou wegkijken..

Responses

  1. Ik schreef: “All we are is dust in the wind.”

    En ik kreeg: ” Ik hou misschien van diegenen die ik haat, want ze houden me alert.”

  2. Ik vrees dat ik ook zo iemand ben die mensen aanstaart tot ze zich ongemakkelijk voelen!

  3. Aha, een bekentenis! 😉

  4. En het niveau wordt alsmaar beter: “Ik wil een worm zijn”

  5. Was dat jouw inzending?! :-p

  6. ik kreeg terug:
    ” Ik mis onze surveillante ”

    van één of andere oversekste puber op internaat?

  7. oversekste puber? Nee, we hielden gewoon van ons Agnes…


Geef een reactie

Categorieën

