Gepost door: Pierre Vis | mei 18, 2006

Maaltijdcheque

Vanmorgen kreeg ik zowaar een maaltijdcheque in de bus! Niet zomaar een bon, maar wel eentje die uitgaat van het algemeen vakbondsfront. Het betreft een bedankje voor de bewezen diensten tijdens de betoging van jongstleden. Ik mag ten belope van 5 euroots gaan dineren in ‘restaurant De Brug’. Jammer dat het net in de Brug moet zijn; ik was graag eens gaan tafelen in het Pand, maar ik vrees dat ik daar niet ver kom met mijn bonneke. Afin, de geste is schoon (dankt U!), en daarmee rest mij enkel nog de volgende prangende vraag: wat kan ik eten/drinken zodat ik zo dicht mogelijk de 5 euro benader?! Zou ik daar nie gewoon een fles wijn mee kunnen kopen? Tips zijn altijd welkom..

Responses

  1. Dat was bedankje van de vakbonden. Iedereen van de ordedienst heeft er zo 1 gekregen…

  2. Als we samen leggen kunnen we mss toch nog gaan eten ih Pand 😉


Geef een reactie

Categorieën

