Gepost door: Pierre Vis | mei 24, 2006

Statistiekjes

Ik heb gisteren en eergisteren mogen ervaren hoeveel mensen meeleven met je thesis. Bedankt allemaal! Het deed deugd..
Ik ben jullie echter ook niet vergeten; dit was de laatste regel van mijn dankwoord:

“Tenslotte wil ik ook de vele mensen in mijn omgeving bedanken, die mij hebben overladen met waardevolle tips, en die geregeld een bemoedigend woord spraken.”

Bij deze wil ik de mensen die nog bezig zijn aan hun thesis een hart onder de riem steken. Blijven gaan!

Nu ik toch aan het afkicken ben van het T-woord, wil ik nog wat statistiekjes meegeven. Twee jaar thesis waren goed voor:

* Beste tijd van 167 seconden bij Mijnenveger Expert
* Heel wat harten gejaagd met Pol, Mariette en Gerard
* 4534 spelletjes Free Cell, waarvan er 3251 (72%) gewonnen werden
* Heel wat gespam op fora aller hande
* Verschillende verslavende internetspelletjes, waarvan ik
intussen al weer afgekickt ben
* serieus veel rijstwafels met een piek in de voorbije twee weken
* …

Responses

  1. Bedankt!

    Geniet van de leegte waarin je nu valt! Ontstresstijd! 🙂

  2. Blijven gaan met die banaan!

  3. ik heb 125 voor mijnenveger expert :p

  4. Zotjes!

    Naar verluidt kan de JK Rowling (of hoe noemt de auteur van Potter juist?!) Mijnenveger expert in 100 seconden uitspelen..

  5. wow! dat is echt zot… nog veel oefenen dus


Geef een reactie

Categorieën

