Gepost door: Pierre Vis | juni 1, 2006

Jeugdsentiment

Ik ben via de ZV op het ideale pauze-vertier (en bijgevolg ook de grootste blok-afleiding) gebotst. Een site met een meer dan behoorlijke collectie cartoons, TV-shows, anime en muziek videos. Hoogst verslavend en dus te mijden voor mijn studerende medemens!

Tip: De Teenage Mutant Ninja Turtles zijn Nederlands ondertiteld. Hoe ik dat weet? Euhm… Never mind..


EDIT: Ow boy, die tune van Thundercats heeft mn dag helemaal goed gemaakt.. Nooit gedacht dat je nostalgisch kon zijn op je 22ste 😉

Responses

  1. Merci voor de tips!

    Mja, dat lopen is wel geen 50 minuten bij mij ze, eerder een dik twintig minuten, er is een reden dat ik geen eerste was he 😉

    En nu is het wel duidelijk: ik ben nu vier jaar geleden geopereerd aan (gescheurde) miniscus, en sinds die operatie heb ik een hardnekkige peesontsteking (de arts is met zijn kijkoperatiemateriaal dwars door een pees gegaan – opzettelijk- en ik ben een van die uizonderlijke gevallen die er achteraf last van heeft…) die maar niet verdwijnt. Cortizonespuiten, dure pillen voor het kraakbeen, kinesistherapie, allemaal niet willen helpen. Zodra ik eens een maand congé heb ga ik onder dat mes en mogen ze er eens goed in rotelen. “pain is weakness, leaving your body” hebben ze mij geleerd, maar ik voel nu al dat ik zo geen twee keer meer kan lopen. Daarom: morgen, na 5/7 een rustdag.

    Merci voor de muziek, delerium, dat heb ik ook in een aantal versies staan op mijn ‘run’ gedeelte van mijn iPod.
    Op die Control heb ik nog niet gelopen, maar dat gaat een feestje zijn. De volgende keer dat ik ga lopen begin ik daarmee!
    Die omgeving waar je loopt klinkt veelbelovend, maar is net iets te ver voor mijn korte loopafstanden.

    Ha ja, wij hebben elkaar niet meer gezien op de 12-urenloop, dus voor het eerst: proficiat he 😉

    Bolle

  2. de thundercats, da zouden ze moeten verfilmen !!! waar is den tijd, man man man, en we zouden die supertekenfilms durven vergeten é, gelukkig hebben we pierre voor dit stukje jeugdsentiment !!! dus allemaal, dank u pierre…–>


Geef een reactie

Categorieën

