Gepost door: Pierre Vis | juni 3, 2006

Wok

De mensen die ooit nog bij mij op kot hebben gezeten of het genoegen (?!) hebben om heden ten dage onder hetzelfde dak te leven met mij, zullen het ongetwijfeld beamen: Uw nederige dienaar is niet meteen een chef-kok, en dat is een serieus understatement.
Maar goed, ik heb besloten om mijn leven te beteren. Gedaan met de kant-en-klare maaltijden of de potjes van de mama. Pieter goes wokking! 0k, dat is nu ook niet onmiddellijk de haute-cuisine, maar wat mij betreft is het al een enorme vooruitgang dat ik (verse) groenten gebruik.

Momenteel bevind ik me nog in een experimentele fase. Best leuk om uit te testen welke combinaties er allemaal mogelijk zijn. Na veel wokken en wegen (I know, flauwe woordspeling), zal ik dan binnen afzienbare tijd een wok à la Pierre kunnen prepareren. Ik zie de jaloerse blikken al helemaal voor mij. En iedereen maar vragen naar het geheim achter mijn recept.. *daydream*

Had ik overigens al gezegd dat het zaaaaaaaaaalig weer is in Gent? Terrasjesweer?!
Dorst..

Responses

  1. Zolang je maar niet aan je thesis, euh, examens moet werken zeker. (Of is dat al cliché ondertussen? 😉 Wokken is erg makkelijk, en als je de juiste ingrediënten uitkiest bovendien nog erg gezond ook. Tip: bij bepaalde gerechten het sap ook mee op uw bord kappen.

  2. En ik zal er maar niet bij zeggen wat je gisteren bekend hebt ivm de groenten zeker? :-p
    Toch ben ik trots op je, wanneer mag ik es komen eten?

  3. Moet maar laten weten wanneer het past 😉


Geef een reactie

Categorieën

