Gepost door: Pierre Vis | juni 6, 2006

Kleurwedstrijd

Jaja, Kim en Justine verwennen ons terug met een Belgische halve finale op Roland Garros. Mooi is dat!
Hét nieuws van de dag komt echter uit een andere hoek: Koen Crucke stopt met Samson & Gert. Inderdaad, mr. Spaghetti (Albertooooooooo), de kapper met het cliché roze jasje, houdt het na vele jaren voor bekeken. Hij gaat zich toeleggen op zijn andere artistieke activiteiten. Afin, ik ben al blij dat hij niet terugkeert naar de politiek..


Geef het maar toe; U zal allen een traan wegpinken bij het verdwijnen van dit icoon uit dé jeugdserie van de jaren negentig. Als het enig soelaas kan brengen, hier vindt U nog wat tekeningen om te kleuren. Examens zijnde, zie ik bepaalde mensen daar nog toe in staat..
De mooiste tekening die mij bereikt, wordt beloond met een frisse pint!

Responses

  1. Vorig jaar pikte ik nu en dan wel nog een aflevering mee van Samson (ja, ik vind dat er een zekere volwassenenhumor in zit), maar na een tijdje werden steeds dezelfde herhaald, dus ben ik afgehaakt.
    De dikke meneer spaghetti was trouwens veel beter dan de dunne meneer spaghetti(= 60 kilo later).
    Doet me eraan denken, misschien moet je maar eens een dieetboek lenen van Alberto, das ook een manier om te vermageren !

  2. Ik was er toch even niet goed van…

  3. ’t Zijn zware tijden voor het kind in mij… Ik denk niet dat er tijdens Samson & Gert ooit een beter alternatief de revue gepasseerd is. Ik kreeg het namelijk zeer erg op mijn heupen als Octaaf weer eens interessant kwam doen. Mmm, ik had het echt wel voor Alberto 😦

    En wat staat Mr. Spaghetti zuur op die foto zeg! Ocharme…


Geef een reactie

Categorieën

