Gepost door: Pierre Vis | juni 7, 2006

Pierre from the block

Jenny from the block hebben we al gehad; Johnny kennen we sinds gisteren ook al. En vandaag komt daar nog Pierre from the block bij.
Joke heeft me met haar Chocofoon namelijk op een idee gebracht: iedereen (zolang de voorraad strekt) die zin heeft om er even tussenuit te zijn, mag me mailen, bellen of sms’en. Een terrasje, een avondje voetbal of gewoon een goede babbel bij een frisse pint, U zegt het maar. Ik heb mijn volgende (laatste) examen namelijk pas op 22 juni, en aangezien ik sowieso regelmatig de omzet van de horeca ga doen toenemen, kan ik evengoed iemand mee nemen. Bij deze..

Oh ja, ik heb nog wat Buiten de Zone als toetje:

>>meer van dat…

Responses

  1. Spijtig dat ik nog tot 27 juni examens heb 😦
    Anders had ik jou zeker eens vergezeld bij één van jouw horecabezoekjes…

  2. Ik ben tot de 28e juni in Gent, daarna naar Werchter..

  3. Pierre die naar werchter gaat, waar gaan we da schrijven! :p
    blijkbaar zijn tijden veranderd (cf. uw mening paar jaar terug). Alleszins, de leute en voor welke groepen gade?

  4. Tijden veranderen nu eenmaal, maar als het je (ik ben men suf ah piekeren wie l. kan zijn) kan gerust stellen: ik moet niet betalen 🙂
    Ik vind het nog altijd ongelofelijk duur, maar als je in ruil vr enkele uurtjes werken gratis binnen mag, dan durft een mens al eens toehappen..

    Enkele groepen waarvan ik wel wat muziek ken, en die ik bijgevolg wel eens zou willen zien:
    Do: Manu Chao, Red Hot Chili Peppers, Black Eyed Peas, Roger Sanchez
    Vr: Editors, Live, Anouk, Muse, A Brand, Vitalic, Tiga, Soulwax (nite versions)
    Za: Arsenal, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Placebo, dEUS, Absynthe Minded, Arctic Monkeys
    Zo: Eels, Starsailor, Hooverphonic, Depeche Mode, Laurent Garnier, Hard-Fi, Scissor Sisters

    Dat wordt dus nog kiezen (afhankelijk van de uren die ik moet werken)

  5. dat uurtje Live, dat zou ik nog wel willen zien. Maar daarvoor 60 euro neertellen -kuch-

    PS: piekeren is niet goed voor uw hart 😉

  6. Deze maandag loop ik door Gent, en ook de 26ste moet ik daar zijn voor m’n thesisfeedback. Mogelijkheden voor een terrasje?

  7. U moet me anders maar MSN-gewijs even attackeren 😉

  8. Ow, maar de 28ste ben ik ’s avonds al zeker in Gent! Zodus, dat terrasje zit er zeker nog in 😉

    Misschien moeten we er een gezamenlijke Planet UGent-date van maken of zo?

  9. De 28e is toch een woensdag hé?! Ik moet savonds al in Werchter zijn (briefing vr de medewerkers I guess..)
    Maar de Planet UGent meeting lijkt me wel een leuk idee!

  10. Zolang het maar ver van de eigenlijk UGent plaatsvind. 😉


Geef een reactie

Categorieën

