Gepost door: Pierre Vis | juni 14, 2006

Freya liegt?

De mensen van Knack zijn goed bezig: Vinck was al niet zo opgezet met het artikel over zijn veroordeling in de zaak ‘Eternit‘, en ik veronderstel dat Freya het nog veel minder is na het lezen van dit artikel. Bij Knack stellen ze zich namelijk luidop de vraag of de politieke diva haar thesis zelf geschreven heeft. Waar hebben we dat nog gehoord?!

Dat ik daar niet zelf op gekomen ben: je thesis te laten schijven door een ghost-writer! Afin, het valt natuurlijk nog te bezien of het verhaal klopt.. Ik mag hopen voor de UGent (waar papa en mama (?!) nauw mee verbonden zijn) dat dat niet het geval is!

Responses

  1. Die roddel duikt nog regelmatig op hoor en is waarschijnlijk even oud als haar diploma.

  2. Misschien heeft ze wat hulp gehad van de Jean-Pierre 😉

    Ik gun haar echter wel het voordeel van de twijfel hoor! Die Koen Meulenaere doet alweer alsof die bagatel, een onbewezen roddel, een regeringscrisis waard is. Zo’n flauwe zever, dat vind ik zelfs niet meer om te lachen; bijna walgelijk. De gefrustreerdheid druipt trouwens van het artikel af. Ik krijg iets van die vent.

    ’t Is dan toch extreem grappig als je de titel van de scriptie zelf bekijkt. “Waar eindigt de onthullingsjournalistiek en begint sensatiejournalistiek?” Misschien heeft ze het altijd al geweten dat ze haar ooit dergelijke beschuldigingen gingen aanwrijven en heeft ze daarom precies dat onderwerp gekozen 😉

    Ze heeft haar onvolkomenheden maar zoiets verdient ze wel niet.

  3. Brrr, ik moet er niet aan denken dat mijn ouders ook maar iets van mijn thesis zouden schrijven. Hun interesse gaat niet verder dan: “Is ze al af?”

    @ Joke: Ik moest ook meteen aan JP denken.

  4. Ik denk ook niet dat ik hulp moet vragen aan men ouders ivm met men thesis (als ik zover kom :p). Volgens mij weten die niet eens wat een thesis is :p.


Geef een reactie

Categorieën

