Gepost door: Pierre Vis | juni 14, 2006

Nieuw jasje

Ik heb eens gezocht naar een nieuwe header voor deze weblog (even refreshen indien niet zichtbaar), en ik moet zeggen dat ik persoonlijk behoorlijk tevreden ben met het resultaat. Ik ben meer dan benieuwd naar Uw mening.


Zoals zo vaak blijken de examens de ideale gelegenheid om ‘onderhoudswerken’ uit te voeren aan een weblog. Ik ben al wat aan het experimenteren – tips zijn altijd welkom – met een nieuwe template (dank U voor het advies), maar ik vrees dat het een werk van lange adem wordt. Ik heb namelijk de slechte gewoonte om momenten van creativiteit enthousiasme af te wisselen met niets ontziende luiheid.
Flickr staat ook nog steeds op het verlanglijstje, maar nog dringender is een update van de link-collectie. Er zit heel wat rommel tussen, en jammergenoeg ontbreken er ook heel wat links van mensen die zo vriendelijk waren om naar hier te linken. Ik ben jullie heus niet vergeten, en ik beloof plechtig er vroeg of laat werk van te maken.

Overigens: vervloekt zij de mens die gisteren een regendans ten berde gebracht heeft! Die hittegolf was inderdaad iets te veel van het goede, maar van mottig weer als dit wordt een student bepaald niet vrolijker. Of hoe het ook nooit voor iedereen goed kan zijn..

Responses

  1. ’t Is graag gedaan hoor 😉
    Misschien moet ik wel eens getrakteerd worden op een dinertje voor de gederfde bezoekers wegens het ontbreken van een linkje terug?
    (Ik blijf proberen hé…)

  2. Een dinertje????????!

    En hoeveel gangen had mejuffrouw in gedachten?! Kwestie dat ik mijn ezeltje dat geld schijt aan het werk kan zetten 🙂

  3. Tijd om die UGent-meeting eindelijk eens op poten te zetten me dunkt.

  4. het is wreed schoon, ik wou dat ik wat creatiever/enthousiaster was over computers en aanverwanten dan kon ik ook eens van look veranderen

  5. Ik kan je anders in beperkte mate helpen, mr zoveel weet ik er ook nt van. Ik hazal de mosterd veelal van bij stijn v. 😉

  6. Ogen en oren open en voor je het goed en wel beseft leer je al iets nieuws bij.

    @ Pierre: Dank U voor de eervolle vermelding. Wat ik nog wilde zeggen: leuke, zomerse header. Misschien nog een heel klein beetje van die zwarte onderkant afknippen? Of hem in ieder geval van zwart laten overgaan naar de kleuren daaronder. Je weet wel, met een wazige overgang tussenin. Msn of mail maar bij interesse.

  7. Misschien dan de hele website maar in roodachtige tinten steken?

  8. Ja, het rood past idd niet bij de blauwe tinten, maar tis de bedoeling dat de achtergrond neutraler (lees: witetr) wordt..

  9. Ewel ja, het rozeroodzwart vloekt een minibeetje met het blauwe… Juist.

    Ik ben tevreden met hoofdgerecht en dessert hoor 🙂

    Btw, ik heb wel ezeltjes maar het experiment met het geldschijten is danig mislukt.
    Jij hebt er dus wel eentje?
    Misschien moeten we ze eens laten chromosomen vermengen dan 😉


Geef een reactie

Categorieën

