Gepost door: Pierre Vis | juni 24, 2006

Nieuw speelgoed

Met diepe bedroefdheid meld ik U het heengaan van GSM. Hij was reeds een tijdje terminaal, en na een slepend gesprek met de chocofoon, heeft hij de – symbolische – geest gegeven..

Als kind van deze fijne consumptiemaatschappij heb ik vandaag al een vervanger in huis gehaald. Ik weet het, tis erg als ik zelfs geen dag zonder gusumu kan leven, maar er zijn verzachtende omstandigheden. Ondergetekende gaat binnenkort op kamp, en als kampverantwoordelijke *kuch* moet ik bereikbaar zijn om allerhande praktische zaken te regelen. Als je mobieltje dan weigert om sms’en te versturen, oproepen te beantwoorden of de batterij op te laden, tjah, dan zit je met een probleempje..

Ah, wat zit ik te bazelen; feitelijk had ik gewoon nood aan een speelgoedje. Ik heb wel een zwak voor de wondere wereld der communicatie, en zeker als er een ingebouwde camera in het spel is. Hier gaat zwaar misbruik van gemaakt worden, let op mijn woorden.. U weze gewaarschuwd!

Responses

  1. Zo’n terminale gsm is toch psychologisch iets gemakkelijker om afscheid van te nemen dan een gsm met zelfmoordneigingen zoals de mijne…

    Van pure chocofonische miserie is hij in de wc-pot gesprongen. ’t Is erg gesteld met de apparatuur van tegenwoordig, niets kunnen ze nog verdragen.

    Uw nieuw speelgoedje is een schoontje. Je gaat de boreling toch nog een naam geven hé 😉

  2. Vooral uw nummer aan alle ouders meedelen! En zeggen dat je ook foto’s kan nemen!
    “Ligt ons stijntjen al in zijn slaapzak? Ja mevrouw, kijk maar”! Wreed handig.
    Wij verwachten niets minder dan een volledige fotoreportage!

  3. @ Pierre: Het betreft een bouwkamp (Bouworde))en de deelnemers zijn bijgevolg minstens 18 🙂
    De kans dat ik hen verhaaltjes moet lezen vr het slapengaan lijkt me bijgevolg redelijk klein 😉

  4. This article really made me think about it, I wonder how others will think about it when they read it


Geef een reactie

Categorieën

