Gepost door: Pierre Vis | juni 27, 2006

-2

Voila zie: twee kilo er af! Eindelijk wordt er ‘winst’ geboekt, en dat op één week tijd. Ok, de manier waarop is een beetje onorthodox (maaltijden verwaarlozen/overslaan, weinig slapen, beetje stress,..), maar goed het resultaat is er! Het doel heiligt de middelen, nietwaar?!

Nadeel is wel dat ik weinig hoop koester voor wat de weegschaal mij maandag zal weten te vertellen. 4 Dagen fastfood op Rock Werchter zullen ongetwijfeld hun sporen nalaten. Van Werchter gesproken: ik heb het zo druk met het voorbereiden van mijn kamp en het maken van valiezen mijn rugzak, dat ik zelfs de tijd nog niet heb gehad om mijn ‘verlanglijstje’ samen te stellen. Morgen rond dit uur bevind ik me op heilige grond, en ik heb nog geen flauw idee van wat er mij (op muzikaal vlak) te wachten staat. Met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat dit mijn ontmaagding wordt op vlak van festivals (het onovertroffen Ploezerock even buiten beschouwing gelaten). Afin, als het tegenvalt, zal het me alleszins niet veel gekost hebben, aangezien ik gratis binnen mag en gratis eten en onderdak krijg. In ruil prostitueer ik me vier uur per dag.. (do & za: eco-team; vr: broodjes smeren & zo: frieten bakken!!)

Maandag krijgt U hopelijk het relaas van een fantastische 4daagse..

Responses

  1. Uzelf uithongeren is ook niet de manier om gewicht te verliezen. Anders eten kan toch ook.

  2. Euh … spooky !!!
    Mijn agenda zag er van’t weekend bijna identiek uit 😉
    Jij in de groep van Ronny en Michel dus ?
    Grtjs, snurkertje aan de partijtent 😉

  3. Yep, de groep van Ron(ny)! De digitale wereld is blijkbaar even klein als de echte wereld 🙂


Geef een reactie

Categorieën

