Gepost door: Pierre Vis | juli 13, 2006

De Sleutel tot vriendschap

Zonet opnieuw afgegleden in dat zwarte gat van weleer.
Net nu ik dacht dat duistere verleden afgezworen te hebben en mij met nieuwe – juiste – vrienden omringd te hebben, moest iemand zo nodig aan het kletsen gaan. “Ze moeten je maar nemen zoals je bent”, zegt men altijd. Alleen, zo werkt dat niet; al te vaak word je gestigmatiseerd.

Ik vraag me af wat de persoon in kwestie heeft gedreven. Is het jaloezie? Is het omdat hij nu samen is met die ene persoon waarmee ik op een blauwe maandag nog betrekkelijk close ben geweest? Hij heeft het nooit helemaal kunnen verkroppen dat we contact zijn blijven houden; ik had alleen nooit gedacht dat hij zo zou reageren. Serieus onder gordel noemen ze dat!

Afin, het moest er even uit. Voor de rest: “No hard Feelings é

UPDEET: Deze post was er volledig op gericht om Joke een poets te bakken. Het spreekt voor zich dat ik in gans deze affaire slechts een werktuig was in handen van die duivelse Peter. Afin, er is verder dus niks aan de hand, en als U er meer over wil weten, moet U zich maar hierheen reppen..

Responses

  1. Laat ons het onderdeel waarin ik jou veroordeel (of iets dergelijks) gewoon overslaan en laat ons verderdoen zoals we bezig waren en zo.

    Er rest mij nog voldoende tijd om je eens aan een deftig en professioneel assessment te onderwerpen zodat ik mijn eigen oordeel kan vellen, me dunkt 😉

    Thunder, thunder, thundercats!

  2. Ow-ow! Ge bedoelt het omgekeerde zeker? Wie kwam er met de vraag af? Ik was uw werktuig, ja!

  3. Ik zei da maar vr de grap 🙂

    En trouwens, wie heeft er het verhaal aangedikt met een kind en een relatie met Lynn?!! :-p

  4. “Afin, er is verder dus niks aan de hand, en als U er meer over wil weten, moet U zich maar hierheen reppen..”

    Er begonnen zich ondertussen nog andere mensen ongerust te maken zeker? Mensen die het verhaal eigenlijk ook wel plausibel vonden… Hmm, misschien zat er wel degelijk iets van waarheid in 😀


Geef een reactie

Categorieën

