Gepost door: Pierre Vis | juli 16, 2006

Gentse Fiesten

Dit wordt de zomer van de openbaringen voor mij: mijn eerste festival en weldra ook mijn eerste Gentse Feesten. Ik weet het, schaam op mij dat ik er nog nooit eerder geraakt ben, maar juli is in principe de maand dat ik in zonniger oorden vertoef. Afin, de komende twee avonden vertoeven we dus in Gent. Dit is mijn voorlopig programma:

Maandag:
– 20u00: opwarming in het Kraaienest
– 22u30: Absynthe Minded op de oude beestenmarkt (Boomtown)
– 24u00: After party met DJ Bobby Ewing op de gras/korenlei (Polé Polé)

Dinsdag:
* 19u00 (?!): opwarming: potje voetbal ah GUSB? (Joke, zijt gij nog kwaaaaaaaad?!Peter & ik hebben een beetje met haar voeten gespeeld en ze was er hééélemaal mee weg *grijns*)
* rest van de avond is nog in te vullen, al spreekt het voor zich dat Sam Goris (link bij gebrek aan eigen website) en Eddy Wally een streepje voor hebben..

Bijkomende suggesties zijn altijd welkom en als je zin hebt om me morgen te vergezellen, moet je maar iets laten weten..

Responses

  1. ’t Is maar dat je’t weet maar na de voetbal wordt jouw aanwezigheid ook erg op prijs gesteld voor een Gentse Feesten bezoekje samen met Peter en bloggrootheid Yab.

    Hmm, nu dat ik erover nadenk…
    Eigenlijk valt hierover niet te onderhandelen. Ter compensatie van het mij aangedane leed is uw aanwezigheid VERPLICHT! Neh.

  2. Eén woord: pannekoek 🙂

  3. Allé, ge krijgt verdorie zes pannenkoeken! En Yab ging er nog zes en twee duvels bovenop doen. Dat kunt ge toch niet laten schieten hé?

    (ik wil een comment-feed!)

  4. Jij bent de techneut-informaticus. Als je me haarfijn uitlegt hoe ik een comment-feed installeer, dan wordt uw wens mijn bevel..


Geef een reactie

Categorieën

