Gepost door: Pierre Vis | juli 21, 2006

Timing

Huh?!
Het was even schrikken toen ik de voordeur van mijn kot vanmorgen open deed. Ons kot ligt er door de band niet bepaald proper bij, maar nu leek het wel een echte werf. “De kotbaas ging een nieuwe douche steken”, schoot het door mijn hoofd. Kort gevolgd door: “shit*, hoe moet ik nu van tijd tot tijd het hoofd koel houden”? Om nog maar te zwijgen van het verwijderen van zweetgeurtjes. Fingers crossed dat de werken wat opschieten. Ik zal voor de zekerheid al maar eens opsnorren welke zwembaden er dezer dagen open zijn..

* Hey, als zelfs Bush dat mag zeggen..

UPDEET: De douche zal dinsdag waarschijnlijk plechtig ingehuldigd kunnen worden door mezelve (tegen dan waarschijnlijk al serieus stinkend). En, joy joy, het wc is tot morgen ook buiten gebruik..

Responses

  1. Ge moogt u altijd hier komen douchen zuh Pierreke. Ik denk niet dat ze daar zo moeilijk over gaan doen

  2. Ik zal het in gedachten houden (merci!). Zolang de vliegen niet doodvallen rondom mij, kan de geur nog niet zo erg zijn 🙂


Geef een reactie

Categorieën

