Gepost door: Pierre Vis | juli 24, 2006

Douche-soap

The saga continues..
De stand van zaken: de douche is geïnstalleerd – het ding ziet er warempel heel blitz uit – maar er lijkt alleen niet zo veel water uit te komen. Voor een douche is het altijd mooi meegenomen als er een straal uit de kop komt. Met het huidige tropische weer hoeft het water zelfs niet eens warm te hebben. Weet je, ik ben geen moeilijke mens, maar ik heb er een hekel aan om ingezeept onder de douche te staan en dan tot de constatie te komen dat er “precies geen water uit komt”. Afin, inventief als we zijn *kuch* hebben we ons dan maar beholpen met enkele emmers water van de kraan en dankzij de waterkoker was zelfs een scheerbeurt mogelijk. Dat volstond dus om mijn Robinson Crusoe-look uit de wereld te helpen.

Ik hoop vurig dat het probleem gewoon bij de boiler ligt. Die is verplaatst en waarschijnlijk om die reden leeggemaakt. Tegen morgenochtend zou dat ding dus hervuld moeten zijn en mij oneindig douchegenot verschaffen. Indien het probleem elders ligt, tjah, dan ben ik gezien zeker?

Ik hou U op de hoogte..

Responses

  1. Daar is dat douchegenot weer zie. Tss. Spontaan krijg ik nu visioenen van die Herbal Essences champoo-toestand maar dan met één of andere cola light-man in de hoofdrol 😉

    Ik ga straks toch maar eens checken bij Peter of er nergens een visgeurtje rondhing :-p


Geef een reactie

Categorieën

