Gepost door: Pierre Vis | juli 26, 2006

Championettes

Gisteravond weer eens een nieuwe ervaring opgedaan. Ik ben gaan voetballen met enkele dames. Ik wist op voorhand niet echt wat me te wachten stond. Blauwe schenen en gekneusde ribben of een leuke pot voetbal? Mijn schrikbeeld werd alvast bevestigd bij aankomst toen ik één van de dames op krukken zag rondhotsen. Het resultaat van een eerder partijtje…
*Slik*
Is dat hier verzekerd?

Tot zover de clichés..
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de dames veel beter waren dan ik gedacht had en ik heb me zeker niet moeten inhouden wat betreft het afmalen van vele metertjes (dat ik fameus gezweet heb, kon U al lezen in deze plastische beschrijving). Wat een verschil met de dames in het secundair die tijdens de lessen LO al hun neus ophaalden voor het minste balcontact *pun intended*.
Deze dames gingen er echt voor! Geen geneut maar keiharde duels. Zo zien we dat graag. Niets leuker dan al je overtollige energie er af te lopen en daarna het vochtgehalte weer op peil te brengen met een ferme pint. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar; hopelijk denken de dames hetzelfde over mij 🙂

Blijkbaar bloggen de dames ook; bij deze zijn kan ik ook op deze logs een gezicht plakken:
LamaZone
Veedeo
Dykes And The City
– … (vul gerust aan in de comments want ik heb niet alles onthouden)

Responses

  1. Wat mij betreft ook voor herhaling vatbaar; begin maar al de bloeden 😉

  2. ’t Is spijtig dat ik volgende week op reis ben. Anders had ik Mieke zeker geholpen om u te doen bloeden 😀
    Haal toch maar die scheenlappen 😉

  3. Volgende week dinsdag ben ik in principe weer aan het thuisfront. Geen gebloed dus, maar geen nood, kzallet onthouden. Als we nog eens tegen elkaar spelen, dan krijgen jullie van mij een zidanneke :-p


Geef een reactie

Categorieën

